Saturday 8 September 2012

ႏုိင္ငံေက်ာ္ ရုပ္ရွင္မင္းသမီး ေယာက်ၤား

Shweo.com

ႏုိင္ငံေက်ာ္ ရုပ္ရွင္မင္းသမီး ေယာက်ၤား 

ေနတိုး , စိုးၿမတ္သူဇာ , ေအးၿမတ္သူ , ေဗလု၀ , အရိုင္း ,ေက်ာ္ထူး , ၿငိမ္းခ်မ္း , ဒိန္းေဒါင္

1 comment:

  1. မဆိုင္တဲ့ေနရာမွာ၀င္ေရးဦးမယ္. . .က်ေနာ့္ကိုေလ ေမာင္မ်ိဳးမင္းက အိမ္နားကထီဆိုင္အိမ္ေနတယ္ဆိုၿပီးလိ္မ္ခဲ့ၾကေသးတယ္. . .ဒီၾကားထဲဘယ္သူေၿပာမွန္းမသိတဲ့ မစိုးၾကီးနဲ႕ၿခိမ္းေၿခာက္တာခံရေသးတယ္...သူကသာၿခိမ္းေၿခာက္တာကိုယ္ကမစိုးၾကီးနဲ႕ငါနဲ႕ဘာဆိုင္လို႕လည္း
    ရုပ္ခ်င္းတယ္ဆိုရံုေလး...ဆႏၵၿပႆနာကေတာ္ေတာ္ၾကီးေပမယ့္ ေမ ကသူဘာကိုေၿပာသလဲကိုမသိတာ...ေနာက္ေတာ့မစိုးၾကီးသန္းေက်ာ္ကိစၥရိွမရိွနဲ႕က်ေနာ့္ဘ၀စုတ္ၿပတ္သတ္ေနေအာင္ခံစားလိုက္ရတယ္...က်ေနာ္ကဘာတစ္ခုမွမသိဘူးေလဟိန္းထက္နဲ႕လည္းဘာကိစၥမွမရိွသလိုပဲ(က်ေနာ့္ဘက္က)ဒီ တုန္းက လူရည္ခၽြန္က က်ေနာ့္ကိုအနာၾကီးနာသြားတာ(သူဘယ္သူမွန္းလည္းက်ေနာ္မသိဘူး) အဲဒီမသိတာေတြၾကားထဲေနရတဲ့က်ေနာ့္ဘ၀ကိုကိုသီဟေတာ့သိလိမ့္မယ္...က်ေနာ္သိတာ စိတ္သက္သက္ပဲ D: ေၿပာသလို ငါတို႕အမ်ိဳးထဲကတစ္ေယာက္ဆိုတာ က်ေနာ္ေတြးလို႕မရလို႕ အိမ္ကအေမကိုအမွန္တိုင္းေမးပါတယ္က်ေနာ္ကေမြးစားသမီးလားလို႕ အဆူခံရတာပဲအဖတ္တင္တယ္...က်ေနာ္ဘာမွမသိခဲ့တဲ့အတြက္ အသဲခြဲဘုရင္မလို႕ေတာ္ေတာ္နာမည္ၾကီးတဲ့က်ေနာ့္မွာ ကိုသားၾကီးသရဲေၿခာက္တာလည္း(ရုပ္ရွင္မၾကည့္တဲ့သူ)ေတာ္ေတာ္ခံေနရတယ္ဒီေန႕ထိဆိုပါေတာ့...က်ေနာ္မသိတာေတြသိပ္မ်ားေနတဲ့အတြက္ က်ေနာ့္ကိုမစိုးမသိလည္းကိစၥမရိွဘူးထားလိုက္ေတာ့ ကိုသန္းေက်ာ္ကိစၥရိွရင္ေတာ့ လာသာေၿပာလိုက္ သူ႕ကိုငွက္ၾကီးေတာင္နဲ႕ခုတ္သတ္ဖို႕တာ၀န္ယူတယ္...က်ေနာ္အကိုေတြနဲ႕ပေထြးကိုႏိုင္တာအဲဒီေလာက္ပဲမစိုး ...မစိုးကို ဟိုလူရည္ခၽြန္မဲတာဆိုရင္ က်ေနာ္နဲကမစိုးဘယ္လိုပါတ္သတ္လည္းဆိုတာအရင္ရွင္းၿပေပေတာ့ပဲ...အဲေတာ့ က်ေနာ္မသိတာေတာ့မတက္ႏိုင္ဘူးအမရယ္...အမကိုအၾကပ္ကိုင္လိုက္တာေတာ့သိတယ္...က်ေနာ့္ေၾကာင့္ဆိုတာလည္းသိတယ္ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က ဘယ္ကစရွင္းရမွာလည္းမသိဘူးေလ...အမနဲ႕က်ေနာ္အၿပင္မွာေတြ႕ေတာင္မေတြ႕ဖူးဘူး...က်ေနာ္မင္းသမီးအလုပ္တကယ္၀ါသနာမပါဖူးဘူး...ကိုသက္တန္႕လည္းနားလည္မယ္ထင္ပါတယ္ က်ေနာ္မသိေၾကာင္းကို

    ReplyDelete