(ဒီနည္းေလးကုိ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သိထားၿပီး ျဖစ္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္)
Document တစ္ခု တည္ေဆာက္ဖုိ႔ရာ Microsoft Word ကုိ သုံးၾကပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာတစ္လုံးကုိ အမ်ားသုံး ေနရသူမ်ားအတြက္
အဲဒီ Word ဖုိင္ကုိ မဆုိင္သူ မဖြင့္ႏုိင္ဖုိ႔ရာ Password နဲ႔ ပိတ္ထားရပါတယ္။ အခု အဲဒီအတြက္ ဘယ္လို ပိတ္ႏုိင္တယ္ဆုိတာ ေလးကုိ ေဖာ္ျပေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ Microsoft Word 2007 ကုိသုံးပါတယ္။ နည္းလမ္းေလးကေတာ့ -
(၁)
Microsoft Word ကုိဖြင့္ပါ။ Word ရဲ႕ အေပၚဘက္ေထာင့္မွာ Office Button ကုိ ကလစ္ေပးပါ။
(၂)
ေပၚလာတဲ့ Menu ကေန Save As (option) ကုိ ကလစ္လုပ္ပါ။
(၃)
Save As (Box) ေပၚလာပါမယ္။ ၎မွာ Box ရဲ႕ ေအာက္ေျခက Tools ခလုတ္ကုိ ကလစ္လုပ္ပါ။
(၄)
အဲဒီ Tools ကုိ ကလစ္လုပ္တဲ့အခါ option ေတြ ေတြ႕ရပါမယ္။ General Options မွာ option တစ္ခု (သုိ႔) ႏွစ္ခုစလုံးကုိ ေရြးခ်ယ္ ျဖည့္ေပးႏုိင္ပါတယ္။
(၅)
တစ္ခုက Password to open: ျဖစ္ပါတယ္။ ၎သည္ Document ကုိ ဖြင့္တဲ့ အခ်ိန္တုိင္းမွာ Document ကုိ ၾကည့္ဖုိ႔ရာ Password ကုိ အရင္ ထည့္ရပါမယ္။
(၆)
ေနာက္တစ္ခုက Password to modify: ျဖစ္ပါတယ္။ ၎သည္ တစ္ေယာက္ေယာက္ Document ကုိ ျပင္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားတဲ့အခါ Password ေတာင္းပါလိမ့္မယ္။
(၇)
ဒါဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ Mocrosoft Word ဖုိင္ေတြကုိ Password နဲ႔ ပိတ္ထားႏုိင္ပါၿပီ။ ေပးထားတဲ့ Password ကုိလည္း မေမ့နဲ႔အုံးေနာ္။
By Royal Hero Media
No comments:
Post a Comment